Zwrot / Wymiana / Reklamacja



Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)

zapakuj paczkę

1. Spakuj produkty

Masz 14 dni aby zwrócić nasze produkty. Spakuj starannie przesyłkę wraz z wszystkimi załącznikami.
Wypełnij formularz zwrotu i włóż do pudełka razem z produktami.
Formularz znajdziesz tutaj.

przekaż towar kurierowi

2. Wyślij produkty

Zwracane produkty wyślij na adres:
Patrycja Strzęciwilk
os. Piastowskie 89/28
61-161 Poznań

Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych "za pobraniem"

portfel

3. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniążki zwracamy na konto klienta podanego w formularzu, z którego dokonano płatności za zamówienie.
Zwrot należności zajmuje maksymalnie
14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

Wymiana towaru

obsługa klienta

1. Skontaktuj się z nami

Powiedz nam, na jaki produkt chcesz wymienić aktualny zakup i dlaczego.
Napisz do nas na adres e-mail: kontakt@oddajplecaka.pl
lub zadzwoń 530 284 349

pudełko

2. Zwróć produkty

W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie aktualnego produktu, jak w instrukcji powyżej. Należy również wypełnić formularz odstąpienia od umowy.
Formularz znajdziesz tutaj.

złóż nowe zamówienie

3. Złóż nowe zamówienie

Złóż nowe zamówienie na stronie sklepu. Należność za poprzednie zamówienie zostanie zwrócona na konto bankowe w przeciągu 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej.

Reklamacja towaru

karton

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Zapakuj starannie wadliwe produkty, oraz dołącz do środka formularz reklamacji, na którym uwzględniasz jej powód i swoje dane kontaktowe.
Znajdziesz go tutaj.

pickup

2. Wyślij produkty

Chcemy, aby nasze produkty służyły jak najdłużej, dlatego dajemy na nie
rok gwarancji.
Jeżeli produkt się uszkodzi, wyślij go do nas, a na pewno szybko rozwiążemy Twój problem.

3. Poczekaj na zwrot środków

Produkt może zostać naprawiony lub zwrócimy środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie i rozparzeniu reklamacji. Otrzymasz od nas powiadomienie email o statusie reklamacji.